Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

12. desember 2007

Hjeeeeeelp - tida løper fra meg.... !!!

Jeg vet at jeg ikke er alene om å føle det sånn, så jeg har overhode ingen grunn til å klage, men jeg må bare "uffe meg litt" over tida som går så altfor fort!

Jeg har null kontroll, og jeg kjenner jeg blir utrolig stressa av det! Julekortene som jeg liksom skulle begynne så inmari tidlig med i år, henger fremdeles over meg som en skikkelig stressfaktor! I tillegg til julegavene jeg burde ha kjøpt og lagd, kakene jeg burde ha bakt, huset jeg burde ha vaska - ja, i det hele tatt.... Midt oppi dette, er det selvfølgelig juleavslutninger både i barnehagen og på skolen, møter i forkant av juleavslutningene osv.... I år, som i fjor, kjenner jeg ubehaget ved å ikke ha kontroll, når kalenderen avslører at det bare er 12 dager igjen til jul! Hjeeeelp! Det er allikevel en liten trøst når "alle andre" også klager over hvor lite de har rukket. Og da hører jeg meg sjøl si at "slik har jeg det også, men jeg gidder ikke å stresse så mye i år jeg. Det blir da jul allikevel!!" Ha-ha-ha... Tror nok jeg prøver å trøste meg sjøl litt, når jeg svarer akkurat det! Men det funker kanskje bittelittegrann.... ;)

Jeg legger ut noen småting jeg har laget i det siste... Først et mosaikkort jeg lagde med alkoholblekk-bakgrunnen jeg lagde på Hamar-treffet! På hovedmotivet har jeg brukt bladgull. Mellom mosaikkbitene har jeg brukt svart glitter, men det kommer dårlig fram her...






Så noen kjappe julekort ....









Og til slutt en adventskalender... Bakgrunnen er laget med diverse akrylmaling...




Nå er det vel sengetid...
I morra er det Lucia-frokost i barnehagen, "ut-og-spise-symøte-avslutning" på kvelden. Og innimellom der må jeg handle meg antrekk til julebordet på lørdag, i tillegg til å være på jobb... Ja, ja - det er heldigvis snart juleferie... Neste år skal jeg i alle fall begynne tidlig, for da skal jeg bare kose meg når desember kommer!! :)

Ha ei fortsatt fin førjulstid alle sammen!

Klem

9 kommentarer:

Anita Hagen 13. desember 2007 kl. 09:01  

Heiiiii vennen.
Jeg ble så glad når jeg så at jeg hadde fått en kommentar fra deg. Da ilte jeg innom blogge min og videre til din.. og jepps, endelig... her var det nye kreasjoner. Måtte hente jeg en deilig kopp te og sette meg bakover og lese og nyte.

Mosaikk-kortet var kjempeflott. Så lekre og herlige farger. Og kjappe julekort du lissom, det tror jeg det jeg vil om. Ser ikke ut som "kjappiser" for meg i hvertfall. De er kjemepflotte, både hÄnglarkortet og "Gunhild-kortet". Skyggeleggingen av hÄnglarna går jo som en drøm da. KJEMPEFINT! Er så flott med blå julekort *smelt*

Ha en strålende dag videre. Stess ned, senk skuldrene og gled deg over det du har rukket å "få i hus" i stedet... Jul blir'e lell =) Vi får heller smile og kanskje knise litt på nyåret over alt vi ikke rakk før jul ;-)

God juleklem fra "medsammensvoren" Anita

Åshild 13. desember 2007 kl. 09:29  

Jeg nikker enig med alt Anita skriver, jeg :) Senk skuldrene, vennen. Det blir jul, ser du!

Åsså må jeg bare si et høyt *jiiiippiiii* - for den nydelige kalenderen du har laget, den henger jommen meg her foran meg, jo! Go'ing! Jeg koser meg med go'ord fra deg hver dag, jeg *klem*

Åsså plinges vi snart, ikke sant?

Ta vare på deg selv, vennen.
God klem!

Inger Marie 15. desember 2007 kl. 01:36  

Hei Kirsten!!

Så nyydelige kort du har laget, det mosaikk kortet var rå flott!!
Og kalenderen, super flott :)
Håper alt er bra til med deg, nå må du ikke stresse for mye da, det blir jul uansett!!

Ønsker deg en herlig helg!!

Go varm klem

Lene 15. desember 2007 kl. 10:58  

Så fine kort du har laget!
Og den advendskalenderen var nydelig - kjempegod idè å gjøre det på den måten :)

Ellers er du jammen ikke alene om å føle deg litt stressa i denne førjulstida.
Kjenner meg utrolig godt igjen med det der om "at til neste år, da skal jeg begynne tidlig da"! Kan huske jeg tenkte det i fjor, men har jeg gjort noe med det i år? Neineinei.
Men, vi får trøste oss med at jul blir det uansett!

Ønsker deg en fin dag :)

Else Irene 15. desember 2007 kl. 16:30  

Hei vennen :)

Henger meg bare på resten av gjengen her jeg, og skryter hemningsløst av kreasjonene dine :)) Nyyydelige julekort og utrolig vakker adventskalender!

Vet du.....jeg har heller ikke vaska til jul eller bakt julekaker ennå...og helt ærlig tror jeg ikke jeg orker heller ;) Jeg kjøper noen gode julekaker hos bakeren og vasken tar jeg etter jul, da har jeg myyyye bedre tid :))

Håper du klarer nyte de siste førjulsdagene uten å stresse for mye *klem*

God klem, elsi

Tonje 17. desember 2007 kl. 21:16  

Å kjære deg.. nå ble jeg enda mere stresset av å lese bloggen din. Du har det jo akkurat som meg du jo!! De sier at jula kommer okke som, men det er jaggu en trist jul uten julekaker, ribbe eller gaver. Men du kommer nok i mål du også. Det bare føles ikke sånn nå!
God jul!!

Anita Hagen 20. desember 2007 kl. 11:21  

Hajooooo lille venn.

Sniker meg innom en liten tur for å gi deg en koselig liten utfordring. Du kan lese mer om dette i bloggen min.

Goood juleklem

Åshild 21. desember 2007 kl. 22:32  

Og jeg sniker meg innom for å klemme litt :)

Go'ingen min...

Annie S 22. desember 2007 kl. 17:53  

Hei vennen!
Håper du nærmer deg litt julefred nå, og at du kan nyte siste dagene med litt kos og avslapning sammen med familien.

Her har guttene nettopp pyntet treet (ble mye pynt gitt..hehe) og alt er ellers klart. Eneste som nå mangler er å stryke litt på klæra som skal være med bort på juleaften. Er det noe jeg har glemt siden jeg er i så god rute? ;)

Ha en god jul, og tusen takk for det herlige kortet som henger i kjøkkenvinduet mitt.

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP