Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

16. juni 2008

Et hÄnglar-kort...

I helga fikk jeg endelig prøvd de nye hÂnglar-stemplene mine! :) De er jo bare så nydelige da! Jeg hadde egentlig lyst til å sitte å lage kort i hele helga, men med mann og barn i huset er selvfølgelig det umulig.... ;) Men jeg fikk da begynt på kort nummer 2 også, og det er ikke dårlig *knis*. Dere som kjenner meg, vet jo at jeg bruker laaaang tid på å lage ett kort, så jeg er egentlig strålende fornøyd jeg... ;)



Detaljer...


Motivet er stemplet på akvarellpapir (300 g) og deretter fargelagt med DistressInk og pensel. Jeg har sydd rundt panelene med symaskin. Pyntepapiret er fra Daisy D's, og på selve kortet og panelene har jeg brukt Bazill (brun og rosa). Ellers har jeg brukt Rubons fra Norsk Stempelblad. Blonden, blomstene og den herlige kobberpynten har jeg selvfølgelig kjøpt hos Unik Hobby :).
Ha en fin kveld, folkens!
Klem

11 kommentarer:

Desirée 16. juni 2008 kl. 21:42  

Det var lekkert! Godt å høre at vi er flere som bruker lang tid på et kort, trodde jeg nesten var alene :)

Hanne 16. juni 2008 kl. 21:44  

Nååååååå, så nydelig vakkert kort, Kirsten! Imponert over alle nyansene og detaljene som du bare får til å passe så godt sammen!
Blir nok litt nettshopping på Hamar igjen, kan det se ut til, de blomstene inni blomstene var råstilige!

Klem fra Hanne:)

Caroline 17. juni 2008 kl. 00:26  

Oj dette var helt nydelig! :) så fine detaljer og farger!!

Unknown 17. juni 2008 kl. 11:13  

Nydelige kort med lerke detaljer! Herlige duse farger!

Inger Marie 17. juni 2008 kl. 12:52  

Hei vennen :)
For en nusselig pus...bare sååå søt da. Og for noen søte barn du har da..lik sin mor :)
Kortet er jo bare lekkert som alltid, fargene og detaljene er så gjennomførte.
Nydelige de rondellblomstene du hadde inni blomsten:)

Her lages det pizzasnurrer i dag Linn Kristin skal feire bursdagen sin imorgen med 8 jenter og 5 gutter så da blir det liv..hihi

Ha en fin dag!!

God klem

Scrappelise 18. juni 2008 kl. 01:06  

Lekkert kort med Hänglene Kirsten! Og så grom og nydelig liten pus dere har fått. Og nå har du masse fine blilder å scrappe, kan ikke det være en aldri så liten utfordring til deg.. joa, gjør det - scrapp to sider når dere er hematt fra ferieturen! superscrappeklem til deg nå!

Anonym,  18. juni 2008 kl. 13:01  

Hei Kirsten.
Tusen takk for utfordringen - jeg har tatt den og nå kan du se resultatet i min blogg!

Har stemplet en god del i det siste og prøvd meg på småbøker ala de Anita hadde laget til "konfirmasjonsgave".
Ellers er det en behaglig tid å gå inn i både på jobb og hjemme. Feriestart for meg er 4.7 tom. 4.8.

Har du tenkt deg på Ett Trykk og MH treff? I så fall har jeg gratis sengeplass til deg om du vil!!!

Ha en fortsatt fin ettermiddag!

Klemmer fra Maria:-)

Camilla 19. juni 2008 kl. 14:08  

Ååå den kattungen var nydelig, heldige dere!:) Også lager du så vakre kort!! Likte godt fargene på dette, og fargeleggingen:)
Ha en fin dag!
Klem, Camilla.

eba 20. juni 2008 kl. 15:07  

dån, så lekkert! søt pusekatt også, forresten!

Sosa 24. juni 2008 kl. 10:37  

Lekkert kort du har laget, nok en gang :)
Å sukk, for et nydelig lite nøste dere har fått! Her blir det mange blinkskudd framover :)
Nå må jeg ønske deg en riktig god sommer Kirsten. Er ikke så mye rundt omkring i blogger om dagen, men det kommer seg vel når sommeren er over.
Ha en suuuuper sommer! :)

Bente 24. juni 2008 kl. 22:22  

Kjempenydelig kort!!!
Jeg har endelig klart å svare på utfordringen med 5 spørsmål om meg selv! Ting tar tid;=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP