Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

1. mai 2008

Se hva jeg har fått!! Tusen takk, Anita!

På messa sist helg fikk jeg overrakt denne nydelige godisbag'en av Anita! Den var proppfull av sjokolade (men den er ikke like proppfull nå, for å si det sånn *knis*......) Jeg ble bare helt satt ut!! Det er virkelig en stor ære å motta slike kunstverk! Og når jeg vet hvor lang tid Anita bruker på kunstverkene sine, så burde denne godisbag'en stå på utstilling i et glasskap midt i stua!!






Tusen, tusen takk, vennen! Du er helt unik!! *go'klem*

Jeg anbefaler dere å ta en nærmere titt på godisbagen i bloggen til Anita. Da ser dere flere gode bilder og detaljer...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP