Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

2. mai 2008

Bursdagskort...


Det har blitt endel rosa kort i det siste, og her er et til.... :) Dette kortet lagde jeg til tanteungen min, som fylte 10 år for litt siden.

Jeg syns denne musa fra Whipper Snapper er så søt... :) Swirlen jeg har brukt rundt kantene er fra Stempelglede, og teksten fra Else Irene Meling (Elsi). Metallpynten og swarovski-perlene har jeg kjøpt hos Unik Hobby.

Idag er det skikkelig innevær her hos oss, og jeg skal bruke dagen godt! :)
Nå er helgevasken tatt, og nå skal jeg kose meg med kortlaging og bloggbesøk. Har hatt altfor lite tid til det i det siste...

Ønsker dere ei riktig god helg!

Klem fra Kirsten


2 kommentarer:

Else Irene 2. mai 2008 kl. 12:54  

Kjempesøt mus og nydelig kort, vennen!!

Helga gikk så alt for fort, og plutselig så måtte du reise, savner deg! *klem* Håper virkelig vi får til å treffes før neste messe, for det er 1,5 år til!! Kanskje jeg må ta meg en tur til Hamar en gang i nærmeste fremtid :))

Ha en fin helg, vennen!

Klem, elsi

Ingun 27. juli 2008 kl. 19:39  

Hei !
Du lagar aldeles nydelege kort.
Helsing kortnybegynner.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP