Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

26. januar 2011

Kurs på Mjøstreffet, lørdag den 5. februar.

Jeg skal holde kurs på Mjøstreffet, lørdag den 5. februar kl. 11 - 13.

I og med at det snart er Valentinsdag, tenkte jeg vi kunne lage en hjerteeske av denne typen. Vi skal ikke lage esken helt lik som denne, for litt spennende må det jo være når dere kommer på kurset... ;)


Dette er en liten hjerteeske som kan brukes til så mangt. Jeg lager ofte disse eskene når jeg skal gi  bort penger eller smykker i konfirmasjonsgave, dåpsgave, bursdaggave e.l.
Vi lager selvfølgelig esken helt fra bunnen av. :)

Det er kun 2 kursplasser igjen. Dersom du er interessert, kan du sende meg en mail.
Jeg sender nå ut en e-post med informasjon om innbetaling av kursavgiften til dere som har meldt dere på kurset.

Gleder meg til å treffe dere. :)
Ha en fin kveld.

Klem fra Kirsten

10 kommentarer:

Randi Th. 26. januar 2011 kl. 22:50  

Helt nydelig!
Så utrolig flott fargekombinasjon med lyseblått og lilla. Heldig de som får denne.
Lykke til med kurset!
-klem-

Sissel Anita 26. januar 2011 kl. 23:43  

Nyyyyydelig boks Kirsten!!!

Marianne H 26. januar 2011 kl. 23:59  

Åhh, så synd jeg ikke skal dit. Disse hjerteskene dine er bare helt nydelige.
Ha en fin torsdag, nattaklem fra toten.

Pia 27. januar 2011 kl. 09:13  

wow bare jeg kunne komme på kursus hos dig, sååå rålækker æske smukt pyntet
knus Pia

Jackie Thomas 27. januar 2011 kl. 09:39  

Oh wow Kirsten. You always amaze me and leave me wanting MORE!! I absolutely adore everything about this little treasure. Gorgeous ! Hugs xo Jackie

Suzanne 27. januar 2011 kl. 09:48  

Another gorgeous creation, Kirsten x

Pinklady 68 27. januar 2011 kl. 10:09  

Ååå, såå nydelig hjerte eske!!
Lekkert pyntet!!
Kos deg masse på Mjøs-treffet:-)

Ha en fin torsdag og god helg!
Klem Laila.

Toneloni * Tonje 27. januar 2011 kl. 10:37  

Å du lager de nyyyyydligste eskene! Synd jeg ikke skal på kurs med deg - det har jeg vært før og det er så morro og inspirerende

Ha en fin dag

Klem
Tonje

mettepip 27. januar 2011 kl. 20:22  

Nyyydelig eske Kirsten i vakre farger! Kunne vært morsomt med kurs hos deg ja!
Kose deg på Mjøs-treffet, og så håper jeg vi sees i Ski om ikke så altfor lenge?
klem fra
Mette

Ann Elin 10. februar 2011 kl. 09:26  

Lekker eske du har laga.
Nydelige farger og pynt :)
Ann Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP