Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

29. mai 2008

Lenge siden sist....

Det har vært utrolig travle tider i det siste, så det har blitt lite tid til blogging og bloggbesøk. Jeg har imidlertid vært litt kreativ allikevel, men har ikke hatt tid til å legge det ut før nå...

Tusen takk for koselige kommentarer fra dere som har tittet innom! Det er veldig, veldig koselig! Jeg gleder meg til å ta fatt på bloggrunden min også, nå som tida ser ut til å bli bittelittegrann roligere!

I helga ble tante-/fadderungen min konfirmert, og da måtte jeg selvfølgelig kreere noe til henne. Jeg pyntet en eske, og lagde et lite "album" som lå nedi esken! Albumet var fylt med sangen jeg hadde diktet til henne, bilder, dikt, diverse tekster og penger!

Favorittfargen hennes er blå, og da syns jeg "Dinas drøm" fra 3ndypapir passet helt perfekt.
Jeg har med vilje ikke "lesset ned" albumet med dilldall av alle slag, både fordi jeg syns papiret er så utrolig nydelig, i tillegg til at Kristine liker den litt "elegante, rene stilen"... ;)


Her er selve boksen

Zoomet detaljer

Forside album


I og med at albumet er en veldig personlig gave,
viser jeg bare fram noen av innsidene... ;)



Jeg festet panelet "Minner" med doble 3D-puter på kortsidene. Bak panelet samlet jeg endel bilder som var bundet sammen i en sølvring, som jeg hadde pyntet med perler og bånd...

Ha en strålende dag!

Klem, Kirsten

18 kommentarer:

Anonym,  29. mai 2008 kl. 15:02  

Herlighet så flott konfirmasjonsgave Kirsten, denne var riktig lekker!!! Hvordan får du arket til å sitte på og rundt boksen?
Regner med at du har masse å bedrive dagene med både ute og inne og med unger og aktiviteter og skoleavslutninger...... Slik er det med unger i din alder, men det er jo herlig da, en tid du bare må kose deg med!

Håper ellers alt er bra med deg!
Klemmer fra Maria:-)

Gunhild 29. mai 2008 kl. 16:08  

Hei vennen! Takk for koselig prat! For en utrolig nydelig eske og bok!!! Helt fantastisk!! Alt er så gjennomført og elegant, du er utrolig flink!
Gode klemmer!

Maya 30. mai 2008 kl. 00:41  

Fy flate så utrolig elegant og lekkert!
Og så utrolig stilig med "boblen" med bilde av konfirmanten :)
Ett fantastiskt stykke arbeid!!

Ha ei flott helg,
klem fra Maya

Inger Marie 30. mai 2008 kl. 16:35  

Sukk så lekkert Kirsten. Du er bare så utrolig kreativ og flink er målløs jeg :)
Tenker konfirmanten satte utrolig stor pris på den gaven :)
Håper alt er bra med deg :)

Ønsker deg en superduper fin helg

God klem

Desirée 31. mai 2008 kl. 20:51  

Skikkelig nydelig bok! Kan nok tenke meg at konfirmanten ble glad for denne!

Fortsatt god helg!

Maya 1. juni 2008 kl. 11:26  

Hei Kirsten :)

Jeg har tagget deg,se i bloggen min ;)

Klem fra Maya

Moia 1. juni 2008 kl. 15:34  

Helt nydelig Kirsten. Det var nok en lykkelig konfirmant som fikk en så kreativ og vakker gave.

Therese 2. juni 2008 kl. 08:37  

Gosj, for en fantastisk flott konfirmasjonsgave.Utrolig lekker!

Klem,
Therese

Rita 2. juni 2008 kl. 12:06  

OMG, dette var helt fantastisk flott! Noe av det aller aller fineste jeg har sett!! Så kjekt for deg å gi, og kjekt for den som får!!

Min datter liker også best blått, så her var det mye flott inspirasjon å hente. Takk for det!!

Mvh Rita i Florø

Andrea 2. juni 2008 kl. 12:50  

Wow, great work!
xAndrea

Scrappelise 3. juni 2008 kl. 20:38  

Det er bare så herlig å se de fine detaljene og nydelige arbeidet ditt Kirsten! Lekker boks!

Else Irene 4. juni 2008 kl. 16:23  

Å fy flate, denne esken og albumet var utrolig lekkert, Kirsten!!!! Så rent, enkelt og superelegant :) Vannvittig nydelig!! Virkelig en gave å ta vare på i mange år fremover, jeg er sikker på at hun ble kjempeglad :))

Her hos oss blir det heller ikke gjort noe særlig for tiden....vi har et aldeles fantastisk vær for tiden, med strålende sol og 28 grader, og da blir ikke mye gjort oppe på hobbyrommet nei ;) Håper at alt er bra med deg og familien din :) Og pusen og ungene koser seg, regner jeg med ;)


Ha en strålende sommerdag, vennen :)

God klem, elsi

Solveig 4. juni 2008 kl. 17:12  

Ååååååå dette var virkelig lekkert!!!!!

Ha en fin dag!

Hildes kort 4. juni 2008 kl. 21:38  

Åh, så lekker boks....Vil nok tro konfirmanten ble kjempeglad for den ja...
(håper jeg kan bruke ideen til å lage noe til mitt tante-barn som skal konfirmeres i september...).

Hva er den boblen du har brukt?

eba 5. juni 2008 kl. 11:06  

Den boksen og albumet var aldeles NYYYDELIG! Ja, jeg er enig i at disse papirene er uimotståelige...

JEG HAR TAGGET DEG - sjekk bloggen min... ;)

Bente 6. juni 2008 kl. 23:33  

Så nyyyyydelig!!!

Bodil 26. august 2008 kl. 00:36  

For en FANTASTISK gave!!! Nydelig!!!

Lurer på hvordan du har laget den bobla. Lyst å fortelle?

Bodily

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP