Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

11. november 2009

Julekort | Christmas Card - Unik Hobby

Først av alt må jeg si tuuuuuusen takk for alle de flotte kommentarene jeg har fått av dere den siste tiden. Jeg har også fått en del mailer fra både gamle og nye bloggvenner… Jeg skal prøve å svare dere etter hvert. Håper dere har tålmodighet med meg... 

Det er kjempekoselig å høre at dere har savnet meg her ute. Det er flere årsaker til at det har vært stille i bloggen min en stund… Jeg kan ikke fortelle alt nå, for noe er litt hemmelig enda… *hihi* Jeg har også hatt en veldig travel periode på jobben de siste månedene, og har ikke hatt overskudd til å være kreativ eller å tilbringe tid foran PC’n…

For litt siden holdt jeg kurs hos Unik Hobby, og dette kortet stod på timeplanen…Den søte pingvinen fra Whipper Snapper er fargelagt med Distress Reinkere.


Thank you so much for all your touching comments in my blog. I can’t tell how much it means to me!!!! I’ve got lots of mail from both new and old blogfriends too. It’s so nice to hear that you’ve missed me… *hugs*
There are several reasons why it has been quiet in my blog for a while ... I can not tell you everything yet (secrets), but soon…. * lol *
I have also had a very busy period at work the last few months ..

I had a class at Unik Hobby some weeks ago, and I showed them how to make this card…





Motivet er montert på et avtagbart ”magebelte”, som holdes på plass ved hjelp av magneter.




Når man tar av magebeltet, ser kortet slik ut…Bak magebeltet har jeg brukt et stempel fra Unik Stempel Design. Jeg har også brukt et tekststempel fra Norsk Stempelblad.

 

Enkelt pyntet på innsidene… Også her med en tekst fra en av de nye juleplatene til Norsk Stempelblad.



Materials:
Stamps: Whipper Snapper – Holiday Penguin, Unik Stempel Design – tekst, Norsk Stempelblad – tekst.
Papers: Bazzill, Inkido – ljus blå prick
Tools: Spellbinders - Nesting Circle Scallop Large, Nesting Circle Large, Nesting Petite Oval Scallop Large and Nesting Petite Oval Large. Martha Stewart – Mini hearts edege punch, Crushed velvet flock Lilywhite, pearls, Punch Snowflake Citrine,
Embellishments: Lace, ribbon, flowers, charms, glitter, magnet.


Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg håper du har en fin uke.


Thank you so much for visiting my blog. It means a lot to me! :)
Take care everyone, and have a great week.

Hugs, Kirsten

32 kommentarer:

Cheryl 11. november 2009 kl. 01:13  

Absolutely stunning Kirsten,you are such an inspiration!!!
hugs xx

Swaantje 11. november 2009 kl. 07:10  

Your Christmas card is cute..very lovley is the image
Hugs
Swaani

Anonym,  11. november 2009 kl. 08:57  

a wonderfulo card!
Hugs
Elma

Maya 11. november 2009 kl. 09:20  

Hei snuppa :)

Så nyydelig kort!! *dåne*
Du er en kunstner du :)
Ha en strålende dag,vennen!
Go`klemmer fra Maya :)

Camilla 11. november 2009 kl. 09:49  

Hejsan!
Blev så glad att se att du är här igen:))
Har saknat dig.
Kortet du har gjort är så välgjort som alltid, fina färger och gillar upplägget på kortet och det lilla motivet är ju bara för sött.
Må så gott Kirsten, och va rädd om dig.
Kramar Camilla

Marianne/skorpionen 11. november 2009 kl. 10:23  

Koselig å se noe nytt fra deg igjen :)
Gleder meg til å høre mer om det som (enn så lenge) er hemmelig :)

Nydelig kort og en skikkelig stilig løsning med magebeltet!

Ha en super dag!
Klem
Marianne

ABOBORINHA MADURA (Helena) 11. november 2009 kl. 10:42  

Hello Kirsten

Thanks for having seen my blog.

Your Christmas card is wonderful, with so many details.

Kisses for you and a nice week!

Helena

Gunn (Merete) 11. november 2009 kl. 11:02  

Så koselig å se liv her igjen. Ett flott kort du har laget og så lurt med det magebeltet.
Ha en flott dag.
Gunn :-D

Marimer 11. november 2009 kl. 12:09  

Bienvenida, Kirsten, ¡que bueno que estés otra vez publicando!. Es un enorme placer venir a tu blog y ver tus maravillosos trabajos, aunque sé que nunca los podré hacer ni parecidos, me encanta verlos.
Este, que espero sea el comienzo de tu epoca de Navidad, es Increblemente adorable.
Besitos.

Randi Th. 11. november 2009 kl. 13:33  

Nydelig kort du har laget!!!
Er stadig innom bloggen, og det var koselig å se at du har lagt ut kortet!
Ha en flott dag!
-klem-

Elly 11. november 2009 kl. 14:01  

I'm glad you're back ;-)
Beautiful card, love it!
hugs, Elly

Sue 11. november 2009 kl. 18:05  

Oh this is so beautiful, love those colours it really captures the spirit of Christmas, Happy Crafting to you Sue xx

Stempelhexe 11. november 2009 kl. 20:44  

Das ist mal wieder ein traumhaftes Kärtchen geworden.

LG
Ulla

Ingrid - Inola 11. november 2009 kl. 20:52  

Ville bara säga att jag är så glad att jag hittade din blogg - du gör fantastiskt fina kort! Tack för inspirationen!

Tonje 11. november 2009 kl. 21:18  

Søtt og veldig vakkert som alltid fra din hånd Kirsten! Det var godt å se deg tilbake i bloggverdenen, jeg begynte virkelig å lure på om du hadde århundredes tørke. Håper du har det bra og nyter vinterdagene!

Jackie Thomas 11. november 2009 kl. 21:53  

It's so nice to see you back with another stunner Kirsten. this truly is gorgeous. xo Jackie

Camilla 11. november 2009 kl. 22:13  

Hei Kirsten! Skulle egentlig hilse ordentlig på deg på Scraporama, men men. Skrev en kommentar til deg på forrige innlegget ditt, he he. Takk for masse inspirasjon!
Camilla

mettepip 11. november 2009 kl. 22:34  

Så flott du er tilbake! Et utrolig nydelig julekort du har laget. Så lekkert i lyseblått. Pingvinen er jo utrolig søt da. Fiffig løsning med magebeltet;)

Monica 12. november 2009 kl. 09:07  

Hola
que trabajos tan bellos
felicitaciones
besos


http://mony-mundoartesanal.blogspot.com

Sasa Kreativ Blog 12. november 2009 kl. 12:15  

Your blog is an inspiration and your work is a dream.

With kind regards from Germany

Sabine

Toneloni * Tonje 12. november 2009 kl. 13:05  

Hei!!!!!!

Tusen takk for fantastisk flott kurs på Scraporamamessen!!! Jeg koste meg utrolig mye og det var gøy å prate med deg "live". Håper anledningen byr seg igjen!

Jeg har allerede laget noen bokser og koser meg så etter all inspirasjonenn jeg fikk på kurset ditt.

Ha en fin dag

Klem fra Tonje
http://cardsbytoneloni.blogspot.com

Scrappelise 12. november 2009 kl. 16:20  

Nydelig, nydelig! Det er reine eventyret det du lager Kirsten! :)

Camilla 12. november 2009 kl. 23:10  

Ååå dette var så søtt!!:) Og så fint du har laget det med magebelte, og teksten under! Glad for at du er tilbake:))
Go'klem, Camilla.

Deborah March 13. november 2009 kl. 06:19  

GREAT to see you back...with such a lovely wintery card!

Tonje - fantorangen 13. november 2009 kl. 19:03  

Et virkelig flott kort! Jeg har akkurat kjøpt meg den samme stempelplata fra Norsk stempelblad, og det er fint å få inspirasjon til hvordan man kan bruke ulike stempler. Likte veldig godt måten du hadde brukt teksten inni kortet. Jeg er ikke så flink til å pynte kortene mine så veldig mye innvendig, men jeg tror jammen jeg må prøve meg på dette ;)

Yvonne Hagane 13. november 2009 kl. 20:04  

Så fint at du er tilbake, Kirsten!
Godt å høre at alt står bra til med deg:)
Så nydelig kort du har laget også. Lekkert i fargene og fantastisk fargelegging!
Ønsker deg en riktig fin helg:)
Klem fra Yvonne.

Anne I P 15. november 2009 kl. 12:56  

ÅÅÅÅÅÅÅÅ så flotte farger, motiv og nydelig komponert....som alltid!!!!

Du er rå, Kirsten!!!!

gode klemmer!!!!

Lena Katrine 19. november 2009 kl. 00:40  

hmmm...jeg har visst vært ganske fraværende i bloggverden i det siste skjønner jeg...
Helt nydelig kort, vennen! Lekre farger, og stilig med magebeltet! Og de pingvinmotivene er bare SÅ søte!
Go'klem

sandra 19. november 2009 kl. 09:46  

Amazing!
Love it all!
Hugs!
Sandra!

smith machinist 23. juli 2020 kl. 14:40  

Thanks for the great post you posted. I like the way you describe the unique content. The points you raise are valid and reasonable. I am a tech support expert telling you about
mcafee.com/activate | webroot.com/safe | Asus router support | turbotax login | email support number

sophieturner 7. august 2020 kl. 10:57  

Brother hl-2270dw Wireless Setup provide many facilities to its user's. For more information contact our experts they are 24*7 available to help there user.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP