Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

30. oktober 2007

You make me smile award...

På søndag dukket det opp en kjempekoselig hilsen i bloggen min. Jeg fikk nemlig tildelt "You make me smile award" av min gode venn Åshild. Tusen takk, vennen. *klem*




Jeg har hatt 2 kjempetravle dager, så det er dessverre først nå idag jeg har fått sendt denne videre.... Jeg ønsker å gi award'n til disse koselige jentene:

Gunhild
HegeT
Gry
Snuppeline
Solli
Scrappelise

I tillegg ønsker jeg å gi den til 4 andre koselige jenter som fortjener en oppmuntring, men disse er ikke bloggere... Sender dem derfor en "You make me smile award" på mail isteden.

Ha en fin uke.

Klem

10 kommentarer:

Tonje 30. oktober 2007 kl. 23:39  

Tusen takk for "awarden"! Gleder meg til å se deg igjen på nm-treffet, det skal bli hyggelig! Jeg syned det kortet ditt i H20 er så perfekt!! Det er så utrolig nydelig både i oppsett og farger. Vanvittig bra laget!!! Har veldig lyst å forsøke å lifte det ja...

Anonym,  31. oktober 2007 kl. 02:22  

Hei vennen! Tusen takk for prisen, gjett om jeg ble glad!

Håper du har fine dager! Vi snakkes :)

Stoooor klem fra Gunhild

Else Irene 31. oktober 2007 kl. 14:27  

Hei Kirsten :)

Du har fått en pris av meg også, for det fortjener du *klem*

Vi ses vel neste helg?? Håper det :)

Klem, elsi

Inger Marie 31. oktober 2007 kl. 22:14  

Hei Kirsten :0)

Vil bare takke for koslig hilsen i bloggen min :0)

ha en fin kveld!!

Klem fra Inger Marie

Åshild 3. november 2007 kl. 16:32  

*kose og klemme*

Savner deg.

HegeT 7. november 2007 kl. 19:20  

Hei Kirsten.
Takk for koselig hilsen i bloggen min.
Akrylmalingen jeg har brukt er fra Panduro, og er egentlig sånn Tilda maling.
Fungerer superbra. Bruker fotokartong, for den er litt stivere enn vanlig Nillepapir, og litt glattere.

Jeg er superklar for NM helga, har sås mått begynt å pakke, men jeg vet jo hva jeg pleier å bruke, så det er ikke noen kjempejobb egentlig.
Har ikke så store forhåpninger om å få laget så masse, for det blir vell endel skravling. Har også meldt meg på to kurs, i scrapping....må jo få kommet igang med det også,har masse bilder som ligger i en skuff og venter......

Sees om bare noen korte dager...

Klem HegeT

Tonje 11. november 2007 kl. 16:04  

GRATULERER med seieren!!! Ikke rart du havnet på seierspallen med de flotte kunstverkene du lager!!

Anonym,  12. november 2007 kl. 00:59  

GRATULERER masse med flott plassering!! Kjempehyggelig og du fortjener ALT du fikk i premier!!
Klem :-)

Anonym,  12. november 2007 kl. 13:36  

Hei vennen! Gratulerer så masse med seieren!!! Er utrolig glad for at du fikk så bra plassering i NM, det fortjente du virkelig - jeg er så glad på dine vegne!

Mange klemmer fra Gunhild

Else Irene 14. november 2007 kl. 11:03  

Hei Kirsten :)

Takk for en superflott helg ilag *klem* Veldig koselig å dele bord med deg, selv om vi for det meste skravla og ikke laget noe særlig med kort ;)

Og gratulerer så mye med
3.plassen, det var fullt fortjent med dine nydelige bidrag!! Du er superflink! Nyt alle de flotte premiene du fikk :)

God klem, elsi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP